"Kommer ni ihåg.."

Kommer ni ihåg hur bloggen har sett ut innan? Vi har haft tre andra designer, och nu fiffar jag med den femte som jag hoppas blir mycket snyggare! Något förslag?
Inte "en bild på varje ryttare som bloggar" för just nu är vi bara tre som gör det. Tänkte en liknande som nu, bilder på stallomgivningen, hästarna och en gruppbild med flera ryttare. Kanske fiffar ihop något.


Vår första header, mycket jobb med den för att klämma in alla ryttare. Fast den bara blev "enkel" till slut. Lite synd eftersom den tog så många timmar ;).



Header nummer två, när ryttarna gick in ibland. Hoppade ut från bloggen, ville komma tillbaka. Och då bestämde jag mig för att göra en superenkel men ändå en som var helt okej fin.



När ryttarna väl fick bestämma sig OM dom skulle blogga, och läsarna ville ju såklart se "vem är de, hur ser dem ut, vad är de för häst?" så bestämde jag mig att göra på detta sättet.

Efter att jag frågar runt om folket ska blogga ska jag fixa ett liknande sätt igen, så det blir lättare för er.


&detta är då headern vi hade innan jag bytade till den vi har nu.




Kommentarer
Postat av: Tess

Alla var jättefina den första var fin synd att du fick lägga ner tid på den.

Jag gillar alla!!

2012-01-02 @ 21:38:45
Postat av: Tess

Kanske alla dom som bloggar kanske har en favorithäst så tar ni den finaste bilden på den häst ni gillar. bara ett förslag

JAG VET DÅLIG KOMENTAR

2012-01-02 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0