Dålig update

har inte varit inne och bloggat på länge (datorn har inte varit skyddad)
tycker att dom anndra tjejerna här ska blogga lite mer vill bara säga till alla som läser att det finns väldigt finna bilder från tävlingarna på vellinge. bilderna finns på vellinges facebook sida http://www.facebook.com/vellinge.ridcenter titta gärna.
skulle varit med på maria gretzer kurs men Rex tappade en sko (han är väldigt ömfotad) så jag kunde inte vara med tyvärr...
ska blogga mer nu har jag bestämt mig för får se hur det går... :)
redigerade en bild på Rex och mig från Fredshög vad tycker ni om den? kommentera gärna.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag tycker Rex är jättesöt. Det var en jättefin bild!

2012-01-02 @ 09:25:11
Postat av: Tess

Jag tycker Rex är jättesöt. Det är fin bild!

2012-01-02 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0