Bilder på vissa av storhästarna;

fick en kommentar att vi skulle lägga upp bilder på ponnyerna&hästarna. Och för att börja någonstans börjar jag med en del av storhästarna.

Om ni är mer intresserade och har facebook kan ni klicka på denna länken så är det stallets underbara hästar i hagarna ni ser på bilden. Namn på hästen/hästarna står oftast under bilden. http://www.facebook.com/vellinge.ridcenter#!/media/set/?set=a.125134564230877.25091.100002030018756&type=1





Mitra: En pigg och duktig häst som är en fantastisk dressyrhäst likväl som hopphäst!




Simon: tyvärr aldrig ridit på denna fina häst, men från marken ser han ut som världens härligaste. Och jisses vad han kan hoppa!






Faustus: Verkligen en prins på fyra ben, en väldigt fin häst som fångade mitt hjärta i första sekunden.


Som sagt, vi har fler hästar men just nu har jag annat för mig. Ni kan kika in på hemsidan och se vad dom skrivit om de olika hästarna där, vissa bilder är gamla men de bilderna med Monette (mitt namn) på är definitivt nya bilder.

http://ridcenter.se/ och sen går ni in på översta flicken, och sedan på "hästarna" :)

Har ni bilder på hästarna ni tagit? Passa på att skicka in till min mejl så sätts dom in på facebooken, bra chans att reklamera sig! ;)

Kommentarer
Postat av: Tea

Tack för att ni la in vissa av hästarna jag gillade Faustus och Simon

2012-01-02 @ 09:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0