Vellinges Lag( VINNARNA)

Alla undrar ju hela tiden vem som ska vara med i Vellinges lag , och jag har inget att göra nu , så jag skriver ner dom !
B- ponny
-Hanny Malmgren & Busen Boy
C-ponny
My persson & djessie
Amanda Gustafsson & Red Bull
Mathilda  hermodsson & henkie
mathilda Johansson & frasse
Julia Larsson &rita
Maxilia Davidsson & Destiny
D ponny
Emma wedervang & rex
Felicia Eden & Avalon ( förklass)
Andrea Tynell & Holly
Filippa Carle & Start Me Up

 Tror det var alla !
åååhh vad vi ska vinnaa  <3 <3 <3 <3
/ Felicia


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: jaa vi skulle självklart kunna följa varandra på blogglovin.

föresten tack så mycket

2011-09-17 @ 10:35:35
URL: http://livetsomtjejryttare.blogg.se/
Postat av: bianca

din blogg är nice men jag har precis fått bloglovin ( ja vet ja e helt :O)

men jAG HAr aldrig haft skansen att skaffa det jag ska bara lära känna bloglovin innan jag börjar följa bloggar men din blogg ska jag följa utan för bloglovin skälv klart jätte bra blogg!!

2011-09-17 @ 15:22:02
URL: http://tikai.blogg.se/
Postat av: Amanda G

Frasse är ingen c-ponny! :)

2011-09-17 @ 18:36:46
Postat av: Anonym

skrev fel :)

2011-09-17 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0