Svar till "anonym"


Oj nu ska jag tydligen rabbla upp alla. Känns som jag kommer missa flera, men vi ger det ett försök. Jag tror Filippa med hennes privatponny ska, iallafall försklassen. Felicia& Avelon ska bara tävla förklassen.

Andrea (Kajsas syster) och hennes& Kajsas ponny Holly, My med Djessie (ridskolehäst), Matilda med Frasse (ridskolehäst), Mathilda med sin ponny Henkie, Amanda med Red Bull (ridskolehäst), Maxilia med Destiny (ridskolehäst), Emma och hennes nya& egna ponny Rexxxxx och kanske Julia med sin ponny? Jag vet inte, tror det var alla& hoppas inte jag missat någon nu!


Det är inte så många lag som har såpass många ridskolehästar med, visar det inte än en gång att Vellinge är bäst?

/Monette

Kommentarer
Postat av: Amanda G

Hanny ska vara med med Busen Boy. :)

2011-09-14 @ 22:18:52
Postat av: Isabella v

Fast vi är ju faktiskt också flest ridskoleryttare i laget, hehe.

4 på ridskoleponny och 3 på privatponny! ;)

2011-09-15 @ 08:02:12
URL: http://www.SFRKryttarna.devote.se
Postat av: Filippa

Alla ska väl hoppa förklassen ? :)

2011-09-15 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0