Seger är inte allt..

Många nu till allsvenskan kaxar till sig& skriver hur grymma dom själva är och hur självklart det är att dem ska vinna. Det är bra att ha självförtroende men det ska inte heller bli förmycket.

Vellinges lag är bra, vi har många begåvade ryttare som säkert kan komma långt i sin karriär och som kan ge Vellinge bra placering.

Men att vinna är inte allt, allsvenskan ska vara roligt& vi ska stötta varandra även om dem gör helt fel. Även om de vägrar ut sig, det är då vi ska stötta dem som mest!



Jag kommer åka dit& fotografera och stötta mitt lag. Hur det än går!


Kommentarer
Postat av: Mathilda :)

Exakt så tkr jag oxå!!!!

2011-09-17 @ 16:52:03
Postat av: Bianca

Du är så klok och har så klart för dig Monette :o)

Ödmjukhet är ett fint ord

2011-09-17 @ 20:30:21
Postat av: Maxilia ;)

Tycker jag med !!

2011-09-17 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0