Monette får stå för bloggningen ;)


Bild på Amanda& Bullen jag hade roligt att rediga.. Eftersom jag inte lärt dem andra tjejerna hur man gör tidinställda får jag stå 110% för bloggningen. Ni som inte har chans att åka till allvenskan ska ju iallafall kunna läsa något.

Vid fyra tiden kommer antagligen massa inlägg, fram till sent på kvällen antagligen. Då alla vill berätta hur de gick för dem, och så får de nog bilder skickade från mig& Kajsa.

Nu ska snart antagligen Maxilia rida, alla c-ponnysar! Heja alla som ska! Amanda, Mathilda you name it!

Kommentarer
Postat av: Emilia M

Hej,, vill du göra länkbyte? ;))

2011-09-18 @ 10:59:12
URL: http://eeemmiilliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0