min helg.

räcker att man skriver inlägg sista dagen på helgen för att alal skriver inlägg :D
som är så suuuuper !

i fredags så hade min syster kalas för släkten.
skit kul, gick mest runt med min kusin i famnen ;)

i lördags så hade vi kalas för min kusin.
haha gick runt med min ½ åriga kusin ella, syster till zebbe(han som fyller år).
i dag så var jag först på mobilia och köpte lösnaglar.
mina naglar är ju en cm långa, riktigt kooorta.
sen gick jag på bio med kompisar och vi såg

'' jag saknar dig''
riktigt hemsk.. :(
bölade mycke..

haha, sen nu har jag snackar med monette och hjälpt henne me blogggrajjer.
sitter och fixar my naiiills.


bild på my naiils




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0