Min första egentjänade peng!

I maj på Vellinge Hästsportförening's hästfestival (?) tog jag bilder på 1.50meters hoppningen. Ridsport hade sänt mig "ett jobb" och jag skickade bilder till dom varav två bilder blev upplagda i tidningen. En av bilderna läggdes även upp på Hästmagazinet och för de två bilderna i Ridsport tjänade jag 500kronor!



Jag är såklart mycket stolt över att jag själv tjänat pengar& vill gärna göra om det såklart, hehe ;) Vem skulle inte vilja det?

Speciellt när jag tjänar pengar på något jag vill hålla på med i resten av mitt liv. Fotografera!

Kommentarer
Postat av: Klara♡

sv; visst kan vi följa varandra med bloglovin! Säg till när du eller ni följer min blogg, tack! :D <3

2011-09-17 @ 17:43:41
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Maxilia :)

Gud va bra!! :D Du e så duktig Monette !

2011-09-17 @ 21:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0