Lite om mig och min Pålle

Hejsan, Mathilda heter jag och är 14 år.  Jag började rida på VHF när jag var åtta! Efter ridit lite mer än en termin där så blir jag plötsligt frågad om jag inte vill ha en shettis annars skulle dem avliva han! Och vem säger inte nä till en söt liten shettis?! Och eftersom jag och min familj bor på gård och hade redan hästar så var det inga problem att få plats med en lite shettis också. 
Efter något år fick jag b-ponnyn Lucas som jag haft mkt kul med men som är såld nu.. :(
Och för ungefär 10 mån sen fick jag Henkie, en 6-årig c-ponny. Ska vara men i allsvenskan med han och det ska verkligen bli superkul! Var med, med Lucas 2 år i rad och det är så jäkla kul asså!
Senare i några andra inlägg kan jag berätta om mina hästar en och en..  :D

/Mathilda Henkie och jag i skabersjö! :DLucas och jag i allsvenskan förra året <3Och här är min söta shettis <3

Kommentarer
Postat av: Amanda G

Shiittt vad jag saknar Lucas!, han var grym i allsvenskan men Henkie sköter sig nog minst lika bra!! <3 =)

2011-09-14 @ 22:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0