Gårdagen i bokstäver& en bild från förr..

Hade som sagt studiedag imorgon& jag hade lovat er massor med inlägg. Det gick inte så bra med vad jag lovade er. Men nu gör jag ett inlägg& sitter och fingrar med ett collage på en liten önskeoutfit jag hoppas att få äga en dag!

Min buss skulle komma halv sex enligt deras hemsida, men enligt busstabellen så skulle den inte komma förrän halv sju! Så det blev att cykla i en timme på en halvt punkad cykel i massa upp& ner backar. När jag kom till stallet blev jag mött av gulliga Emma& Amanda Gustafsson och sedan började jag fotografera. Det blev snabbt mörkt så jag gick in till Elins hoppgrupp istället. Satt där till nio och har med mig massor med bilder från Elins grupp.

Ska ladda in dem idag eller på torsdag. Vi får se helt enkelt!


Bild tagen med min 400d av Kajsa Tynell, modeller är jag och världens finaste häst vid namn Faustus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0