Fredshög - Allsvenskan!

På söndag är det allsvenskan i Fredshög. Längtat efter detta väldigt länge& nu är det bara några fjuttiga dagar kvar!

Jag& Kajsa kommer fotografera alla från Vellinge, såklart! Jag kommer också fotografera flera från Skanör/Falsterbos, Lillhagens och någon främmande klubb ;).

Flera från bloggen ska tävla, så på söndags förmiddag blir det seg uppdatering. Men på eftermiddag skulle jag tro det blir en hel del!




Om du ser dessa två tjejer i Fredshög är de inte där för att heja på lillhagen, inte sfrk, inte trelleborg, inte skabersjö. Utan det enda laget som finns för oss - Vellinge Hästsportförening!

Vi har också ett riktigt bra lag iår, flera duktiga ryttare som ska tävla& visa vad Vellinge går för! Bara jag som tror att med lite gnutta tur också har vi riktigt riktigt stor chans att vinna?

/Monette

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är med i laget iår då?? :)

2011-09-14 @ 21:51:37
Postat av: Anonym

VI SKA VINNA!!!

2011-09-15 @ 13:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0