Fredagsmys.

idag så är jjag sjuk, sista dagen hoppas jag.
sjukt tråkigt.

hiss eller diss med sjukdomar?

alla tycker väl antagligen diss, men finns säkert några som tycker de e hiss.
man slipper skola :)
men man ligger ändå hemma med hosta och feber.
vet inte varför jag frågade om hiss eller diss, men jag har så tråkigt.
som ni nog förstår.. sjuk sen i tisdags, 4 dagar , de är inte så jäkla kul.
så jag kände för hiss eller diss.
och om alla vill veta, jag tycker att 90% är diss och 10 % hiss :)

ikväll blir de mys med familjen, antagligen är jag fortfarande inte bra tills imr,
så matchen blir inställd för mig.
jag som äntligen skulle träffa filippa och emmelina..
men ajja, de blir när jag blir frisk som jag hoppas är snart.

 idag blire teve , data ochckeeeeel med misty, istället för skola då asso.




hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0