skoldagen med förstörda byxor.

- hejjsan hoppsan, helt okej dag var de i skolan.
inte så mycket nytt , förutom efter skolan.
efter skolan så träffade jag elise,vera och adam,
och jag förstörde mina byxor.
när vi stack hem till adam skulle vi över en mini kulle och så halkade jag så jag ramlade över vera,
så vi gaapskratta, men vi landa såklart rakt i leran, inte superduper direkt,
vi reste oss upp och kom inte upp efter en stund, haahhaa, mycket skratt var de åtminstone.
så förstörde jag mina byxor, och min väska lyckades jag få ren.

en ny bild.


inte superduper den heller, men fick bli den.

ches snyggingar :*<3

Kommentarer
Postat av: Vera <3

HAHAHAHA,det var as ballt :D

saknar dig redan :(

2011-10-10 @ 21:18:40
URL: http://veerahiinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0