LÄÄÄÄÄÄÄSSSS BLOGGEN!

Iomed nästan ingen har bloggat idag , så gör jag det !

Dagen började med att jag vaknade (ofc) , pallade värkligen inte gå upp , älska att sova!, men hatar att gå och lägga mig .
men iallafall gick jag upp efter att pappa väckt mig 4 gånger :P
sen gick jag till skolan , skiiiitt tråkigt , men ALLT blir roligare när jag tänker på att  om 3 dagar ska jag till USA!

Efter det tog jag bussen hem ,och åt och klädde på mig ridkläder , sen cyklade jag till stallet på 10 minuter hihi SNABBT !

träffade söta my och vi kom på värdlens bästa låt !

Vart jag mig i värdlen vänder står jag här med fulla händer , längtar efter någon som kan lämna mig, hahah min och Mys låt!

sen var det dags för dressyrlektion , jag red Larno för avalon är halt , men han blir snart frisk igen !

Sen hem , och tog ett varmt bad !
åt lite och nu ligger jag här i sängen , och ska nog sova nu för annars kommer jag va skittrött imorgon :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0