KEY WEST .

igår morse tog vi bilen jag och pappa , fanny hennes mamma och pappa o adam och axel.
Åkte ungefär 2 timmar till en 'aligator tur' vet inte riktigt vad det heter , men vi åkte med en buss utan väggar så stod det en guide och beättade om vad vi såg på sidorna .
massor med aligatorer (ungefär som en krockodil) ,fåglar och massa andra häftiga djur , det var jätte spännande .

Vi satte oss sedasn i bilen , IGEN, och nu åkte vi unugefär 2 timmar till tills vi kom till vårt hotell som vi sov på , när vi vaknade åt vi god frukost och sen var det raka spåret till polen , jag ffanny adam & axel badade hela dagen , tills pappa sa att vi skulle åka på utflyckt , IGEN :( , det var ju så kul att bada.

Och då åkte vi ut till key west som ligger längst ner i usa , vi körde på massor med broar , det var så  fint att titta ut på den fina utsikten .

Och sen badade vi på stranden när vi kom fram , tittade på utsikten och kollade runt !

och nu har vi precis hem , och jag och pappa ska nog titta på någon bra film ,eller tror att jag somnar när som helst .

Hoppas ni har det bra i sverige !

Kommentarer
Postat av: Linn

Tävling på bloggen! Var gärna med :)

http://lwmupparna.blogg.se/2011/november/tavling.html#comment

2011-11-04 @ 22:33:09
URL: http://lwmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0