IDOOOLL

Snart blir det spagetti & köttförsås! MUMS , ÄLSKAR DET , SÅ GOTT!!!
Just nu tittar jag på idol , han robin var sjukt duktig idag!
Bara sett han , för jag precis kommit hem från stallet , avalon var super fräch , känns såååååå bra nnär han blivit frisk igen ! =D
Imorgon blir det lillhagen & heja på alla underbara kompisar , speciellt fanny , för jag saknar henne enormt inte träffas sen vi var i usa tilsammans !
Mathilda Hermodsson , Petra , Ina , mathilda (frasse), och maxilia ska jag oxå titta på , super kul !

INte tävlat på ganska länge , saknar det såå ,men det dröjer nog inte långt till dess nu när avve blivit frisk !
Därför kommer några bilder från tävlingar på mig och avve <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0