Hej <3

Nu på senaste tiden har jag varit dålig på att blogga!.... Jag tänkte skriva nu om hur det går med Red Bull och mitt liv i stallet och privat. Jag och Bullen (Red Bull) har tävlar i Flyinge och där gick det rätt så bra. I första klassen (Lätt C) så rev vi näst sista hindert i omhoppningen men han var super duktig. I andra klassen (Lätt C+5) så rev vi 4;an, men det blev en dålig sväng och då tappade jag galoppen. Måndagen efter så börgade jag på en ny skola i Höllviken (Ängdala), där gick redan en av mina bästa vänner Frida Mårtensson och Sara Lundberg. Nu har jag gått där i en vecka och det är kul än så länge! Efter skolan idag så åkte jag till stallet och där träffade jag Michaela, Maja, Andea, Emma,Felicia och några till. Nu är klocka 21;21 och jag skypar med Danne och chattar med Felicia på Facebook. Ganska kul faktiskt..... Imorgon ska jag vara i stallet kl kvart över 8 för jag ska med Petra på tävling. Efter det så ska jag tillbaka till stallet och rida världens finaste Grolle!! Och på kvällen ska jag hem till Felicia och käka pizza. På söndag blir det tomteparad med Bullen i byn efter det blir det hem til min kosin Josefine och klippa och tona håret mörk brun/röd, Sen är helgen över och då ska man tillbaka till skolan igen och första lektionen är slöjd tror jag. :)
jag och My i Flyinge!
Jag och My i Flyinge!
Saknar sommaren då man kunde hoppa ute på gräste!
Bullen på Betet! <3

Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-26 @ 11:23:13
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0