-------------

Hej kära blogg läsare ! Dagen har varit lite sådärr , skolan var inte alls bra och så himla tråkigt men jag var så himla trött så det kan ju vara därför också! Just nu sitter jag i soffan och bara tar det lungt , om en stund ska förmodligen jag och sara till willys handla godis och sen kanske hårfärg , mörkbrunt? Sugen på det nu till vintern , iomed mitt hår är 100 olika färger :( Mmm ,imorgon ska jag äntligen ´till stallet har inte varit där på ett helt dygn :o Hahahah , älska stallet ! + mathilda hermodsson som jag fortfarande inte gett min present till , får väll ge den i skolan , åhh hoppas hon blir glad ! <3 puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-21 @ 19:44:15
Postat av: Mathilda :)

Åhhhhh vad jag längtar tills jag får min present!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2011-11-21 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0