Fräscha upp denna sidan!

Tycker Vellinge behöver en blogg igen, vi har slarvat rejält. Och vi behöver "ett ansikte utåt" till bloggvärlden. Är det någon intresserad av att börja blogga?

Ett par flickor eller pojkar som är intresserade av att skriva ett par inlägg varje vecka? Annars tycker jag det skule vara kul om tjejerna som bloggade här innan börjar igen :) Om intresset finns!



För att nån ska börja (och för jag har rätt på mycket att skriva) kan jag meddela att jag red dressyrpogram i torsdags och det gick faktiskt rätt okej! Ganska svårt dressyrpogram LB:3 men Malou var en ängel.

Framridningen började segt, men efter tio minuters trav så fick jag igång henne. Hon var världens vackraste ponny på framridningen och man kunde inte alls känna igen att det var Malou! När jag väl skulle rida påmindes hon atagligen av att de var tävling, med dommarbordet och staketet så hon frös fast lite och blev stel.

Men jag är väldigt nöjd& det finns INGEN bättre än Malou, även om Faustus alltid lgger djupast i mitt hjärta :). Bilden ovanför är vackra Malou& jag när vi red dressyrpogramet. "Printscreenade" från en film.

Svart schabrak med vit passpoal, svarta ridbyxor, svart tröja, marinblå väst (som förstör allt), svart hjälm, svarta ridskor+chaps, svart piska.

Kan också meddela att jag at the moment skakar, mina knän& allt. Berättar mer imorgon, vågar inte nu :$

Kommentarer
Postat av: Frida Fransson - JFdressage

Superfin blogg! :D

2011-12-20 @ 17:57:31
URL: http://jfdressage.blogg.se/
Postat av: Vem?

God jul finis! :)

2011-12-22 @ 12:01:33
URL: http://tinanj.se
Postat av: tea hansson

Jag tycker ni ska fota alla hästarna i stallet det vore kul

2011-12-26 @ 16:01:25
Postat av: tess

hej jag går också på vhf ridskola er blogg är det bästa jag har läst hittils

2011-12-26 @ 16:04:51
Postat av: NellieB

ÖNSKAR DIG ETT GOTT NYTT ÅR <3

KRAM :D

2011-12-31 @ 17:00:17
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Lina Jonsson

Fin fin blogg ! :D

2012-01-01 @ 21:29:57
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0