Tjena i stormen!

Jag har bestämt mig för att börja blogga igen, och nu hoppas jag att vi verkligen håller igång bloggen!

Nu på jullovet har jag och Henkie tränat för Maria Gretzer på en 2 dagars kurs. Det var jättekul och jag lärde mig många nya saker! Första dagen red vi markarbete och red över bommar, vi tränade även hörnpassareingar att hästen skulle verkligen gå som vi ville och inte bara "springa på".
Andra dagen så hoppade vi och i banorna vi hoppade så var det mycket in på volt och så mellan hindrena.

Det var verkligen kul att få träna för Maria!

//Mathilda

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul för dig jag tycker hennes häst är söt

2012-01-05 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0