Nu är vi på blogghumör "grabbar"

Kommentarerna rullar in som det ska, jullovet är snart över och man har ingen lust att vara ute i den stora tjocka snön som inte ens finns.

Imorgon ska jag umgås med Kajsa hade vi planerat. Vi får se vad vi gör, om ni vill se bilder kan ni besöka www.teamtbz.blogg.se där jag bloggade för fullt innan jag såg att folk gillade själva tanken med stallblogg. Hoppas fler tjejer tittar in och bloggar, och fler kommentarer får gärna och rulla in. Tack Tess som gett oss flera gulliga kommentarer!

Tänkte lägga upp "kommer ni ihåg" bilder om tio minuter. Får bara se om jag hittar några bilder till detta meningslösa inlägget.



Mmmmmm, sommaren. Varje dag kändes det som att den tillbringades med Kajsa på betet. Vi sa alltid "hej, ska vi träffas idag? Gå på betet kanske ;-)".

Denna bilden (ovanför) är dock i mars kanske? Ni ser Luna i täten, Faustus tätt efter och fina Bosse, Boheme efter.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gud vilka fina hästar ni har är dom på väg in till stallet eller?

2012-01-02 @ 21:33:11
Postat av: Sara

Hej jag älskar verkligen er blogg!

2012-01-02 @ 21:34:11
Postat av: Tess

Tack så mkt

2012-01-03 @ 19:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0