Statistiken älskar vi verkligen!

Statistiken stiger& vi Vellinge tjejer blir bara gladare! 44 unika första dagen, 53 andra dagen& 61 unika idag! Hoppas verkligen att ni som läser nu fortsätter läsa och att kanske fler börjar läsa?


Bild från när vi red hem hästarna från betet, jag tog bilden. Andrea& Madonna längst till vänster, sen är det Amanda& Bullen och Felicia& Fabiola.

Jag tror Vellinges tjejer börjar bli nervösa, det hade jag också blivit. Även om jag också har en stor roll som "fotografen" kanske ;) Alla från Vellinge ska jag fotografera och cirka tio till tjugo till. Men jag brukar vara som bäst när jag har press på mig, men om bilderna inte blir bra så gör det inte mig nått. Då blir dom bättre tills nästa gång! :D

Håller på med bilderna i menyn nu, tror det går bra men man vet ju aldrig ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst det kan vi göra! lägg till mig först så lägger ja till dig sen! :D

2011-09-16 @ 21:33:29
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0