Min dag!



Fick bli en bild på Fabiola med Emmie sen ridningen en lördag, kolla på Diva i bakgrunden. Hur sött?

Idag hade vi en sort grupp där vi diskuterade film, jag& Alice. I skolan fick vi välja och Alice älskar att stå framför kameran och jag bakom ;) Nästa vecka ska vi spela in, eller nästa vecka är det ju inte. Men nästa gång.

Imorgon blir det ridning, vi ska byta häst så blir spännande att se vilken. Känns som jag kommer få Simon eller Zitara faktiskt, eller typ Kingston. Känns så.......... Vill helst ha Faustus, Luna eller Mitra. Faustus för jag inte har ridit honom på länge, Luna för jag vill ha en häst man behöver hålla igång nu efter Mitra och Mitra därför att jag fortfarande har massa att lära mig på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0