Måndagsbarn!



Matilda& Frasse, ska tävla imorgon& bloggar här. Bara inte gjort sitt första inlägg än? ;)



Amanda& Red Bull, ska tävla imorgon& bloggar här!



Fyra gulliga tjejer som alla fyra bloggar här, de tre hästarna& ryttarna i bakgrunden ska tävla imorgon!



Kajsa& Nellie, hennes o hennes systers ponny ska tävla imorgon (hennes syster ska tävla den) och hon bloggar såklart här!



Maxilia& Destiny, ska tävla imorgon& bloggar här för fullt!



Hannah& Fabiola, ska inte tävla imorgon& bloggar här men har inte gjort något inlägg än :(

Den vanligaste gruppen jag fotograferar är denna grupp, där finns massa härliga ansiktet& de hoppar varenda vecka vilket gör det roligare. Måndagar 19:00 kallas den, kan man säga.

Nu gör jag tidinställda tills imorgon sen vid tolv får jag nana, upp klockan åtta imorgon. Så jag kan ju faktiskt gå och lägga mig klockan ett, wiho! Kom också på att det är skola på måndag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0