En liten presentation nu efter header är klar!

Headern är klar vilket är skönt. Inte kul& sitta och göra massa headers och bara gång efter gång bli besviken. Riktigt kul också att fyra av våra underbara Vhf'are har gjort inlägg. Hoppas de fortsätter dag ut& dag in! ;)
Monette heter jag& rider på Vellinge Ridcenter. Jag rider för världens bästa ridlärare (Elin) i en specialgrupp med fem andra vuxna på torsdagar. Mina favorithästar är Mitra& Faustus. Jag är 14år& ridit sen jag var 10,5år.

Jag fotograferar också väldigt mycket vilket ni kommer se!



Hatar att göra presentationer, vill helst komma igång helt med de "vanliga" inläggen. Men nu vet ni mer om mig om ni inte redan visste!

/Monette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0