Veckoplanering för helgen!

TORSDAG: Skolan (såklart) till tre tiden, sen hem till farmor och farfar och mysa. Sen på kvällen vidare till stallet och hoppa 'lilla' Nellie!
FREDAG: Sortera bland mina bilder då mitt kort i datan blivit överladdat så jag kan inte ladda in nya, ladda upp gamla bilder på facebook så jag kan radera dem senare. Eventuellt skicka bilder till Bianca& såklart göra massor bildinlägg!
LÖRDAG: Ut och fotografera med världens bästa vän Kajsa! Ny profilbild på facebook, yeeah! :)
SÖNDAG: Ridskolans dag! Blir att åka dit, hjälpa till och såklart fotografera. Alla bilder läggs inte upp på bloggen men ska försöka med alla. Maria Gretzer kommer och visar hur hästhoppning går till, spännande va?



Hittade denna bilden på farmors dator, haha söt! Var tvungen att ladda in den. Och vet ni? Kajsa är den vännen jag faktiskt kännt minst av alla, men hon är den jag faktiskt 'är med' eller delar allt med kan man säga! :)

Vi synes imorgon! Hittar inte på mer att skriva om så ska tvinga de andra latingar att göra något inlägg. Dem blir tvugna, hoppas också att Hannah, Ellena och My kan göra sitt första inlägg!

Kommentarer
Postat av: mig

sött

2011-10-12 @ 20:22:28
Postat av: Mathilda :)

Vad ska bianca göra med bilderna ni skickar till henne? :)

2011-10-12 @ 20:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0