tjaouuuuu

Denna dagen har varit riktigt bra !

Började med att gå till skolan, hadde mina nya thights och ett svart linne , och en vit tshirt över, riktigt snyggt blev det om jag får säga det själv !;)

Iallafall .. tog bussen hem och bytte om till mina ridkläder ,sen kom mamma hemoch skjussade mig till stallet.

Jag amanda och andrea byggde upp banan , och sen efter ett tag var vi klara med hästarna så gickvi ut och hoppade !
Det gick super , hoppade ganskatittiga hinder , Awe var riktigt fin !

mm , just nu kom jag på avalons nya smeknamn ´Awe´

Hihhi sen red jag en c ponny vet inte hur länge det var jag red c ponny , var senast ett år sen , MINST (:
Vi hoppade lite små hinder .

Sen ringde jag mamma , eller my var så snäll så hon lånade ut sin mobil för min iphone är sönder , INTE BRA ):
men efter några minuter kom pappa med sin snygga porche och hämtade mig :)

Sen åt vi lite spagetti och köttfärssås , mums!
Och efter det tog jag ett varmt bad ,och nu ligger jag här  i sängen med  datan och bra musik .

seyaaaa // Felicia Eden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0