Sluta klaga (tack)

Nej jag är inte sur men tycker det är lite fel när folk klagar på att vår blogg var dålig i början, vi har även fått höra att den var sämst ett tag.

 Ingen blogg är bra i början, det var bara jag och Kajsa som ens hade erfarenhet av blogg.se och de tar ju ett tag att lära sig en helt ny sida. Och blogg.se är inte lätt! Ingen blogg är perfekt direkt i början, vi är tolv tjejer, tio av dem förstår inte sidan. Designen höll jag på med och VI var nöjda men den enka där det bara stod "vhf" det är inte så lätt att klämma in tolv tjejer i en bild.


Kommentarer
Postat av: isabella

Klagar inte men ville bara berätta att den e sjukt bra nu och jag läser den mycket!! :-D

2011-10-12 @ 21:31:25
URL: http://sfrkryttarna.devote.se
Postat av: Kristin & blomman

Hej tjejer! Skickar en hälsning från mig och er gamla kamrat blommis som stortrivs i värmland! :) oss kan ni läsa lite om på min blogg om ni undrar vad vi sysslar med och vill se lille blom's framsteg! Hoppas ni får en bra vinter på vellinge! Kram

2011-10-13 @ 07:55:04
URL: http://kriistinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0