SFRK's och LRK's blogg!

Sfrk's ryttare kanske tror att denna bloggen härmade dem på något sätt genom att skaffa en stallblogg, då vill jag bara göra det klart att det finns flera bloggar där fler än en bloggar. Då måste ni ju härmat teamtbz? ;) Och om det är någon vi härmar får det bli hamreryttarna eller stallviggeby, ville bara klargöra!

SFRK:
Jag gillar flera ryttare i denna blogg, allihopa tycker jag är så himla goa och jag tror att alla uppfattat att jag är lite småkär i Isabella von Schrowe? ;) Jag tycker att denna bloggen är bra, skriver ofta inget dumt men kan hända. Skulle såklart varit roligare med fler bilder men ni gör många inlägg& många intressanta sådana! Om ni vill gör jag er design så blir er blogg superduper!
Roligt att ni alla tävlar då det blir mycket inlägg om hur ni förbereder, outfits och resultat& bilder. Stort plus till det då jag älskar bloggar med tävlingsinlägg. Tycker faktiskt ni alla är supergoa tjejer och rider riktigt fint. Lycka till i ponnyallsvenskan!

LRK: En blogg jag faktiskt inte följt utan går in en gång i månaden, men har kollat nu på alla inlägg från igår och idag. Tycker ni har riktigt fin design som gör det roligt att gå in på bloggen. Jag gillar era inlägg men tycker att när ni väl lägger in bilder från tillexempel allsvenskan kan ni lägga in flera i samma inlägg istället för en bild i veckan! :) Känner inte er som skriver så kan inte precis säga att ni är goa, men ni verkar såklart snälla!


Farfars dator, inte många bilder men roliga gamla iallafall! ;) Nej nu ska jag gå in på ponnysannings blogg och sen inom SFRK's om de gjort nytt inlägg. Är beroende av dem boggarna tror jag! Kom precis också på vad jag ska skriva i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Isabella v

När du skriver "SFRK's ryttare tycker bla bla bla" låter det som att du pratar om oss allihopa. Men vi i vår blogg har väldigt olika åsikter och om just detta var det faktiskt Isabella JS som sade att ni härmade oss, inte vi allihopa!

Detta ville bara jag klargöra ;)<3

2011-10-12 @ 23:08:33
URL: http://www.sfrkryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0