RIDSKOLANS DAG PÅ SÖNDAG!

Ridskolans dag är på söndag, alla som kommer och vill bli fotograferade blir det ;) Jag kommer vara där och fotografera till bloggen& facebook. Hoppas ni vill se!

Alla som vill komma, får komma. Även om ni inte rider! Finns massa kul som är på gång, Maria Gretzer ska komma tillexempel!


Hittade detta pappert på Mimman, finns även en jättestor planch också under kassan!

Lappar finns överallt i Vellinge, hoppas nu många kommer och får se den fina miljön& det trevliga stallet i Vellinge!

Ett evengemang finns på facebook, om ni vill läsa mer kan ni bara be mig bjuda in mig. Skriv ert namn i en kommentar (om ni vill att jag ska ta bort den efter jag läst den säg till!) Annars kan ni gå in på www.vhf.nu och klicka er vidare så finns där planch (den jag håller i handen) och pogram om vad som ska hända.

Kommentarer
Postat av: Isabella JS

Skitsnygg header, synd att du inte e med på den bara :/

2011-10-14 @ 19:11:57
URL: http://www.sfrkryttarna.devote.se
Postat av: Anonym

Hoppas det var kul!! önska att jag kunde va där ;))

2011-10-20 @ 11:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0