Ridning ikväll!



Ignorera bloggnamnet i hörnet, gammal blogg!

Hoppas vi får ha kvar hästarna förra veckan, då ska jag ha Nibbie och vill verkligen ha honom. Kan jobba mycket med honom. Och nu när jag tänker på det ska jag skicka ett sms till Kajsa då hon brukar åka dit och kolla på när Andrea tränar.

Inte alls många inlägg igår. Glömde helt bort bloggen och idag har jag inte alls tid! Får sms med Kajsa, och kanske sms;a Amanda och Maxilia. Amanda Ekberg ska nog också hinna blogga ett inlägg efter hon ridit. Hon har ridit Bullen och har massa bilder, hennes mamma fotograferar säkert ikväll också.

NU SKA JAG SLUTA BABBLA. SKRIVER TVÅ TILL INLÄGG SOM BLIR TIDINSTÄLLDA, KOMMER INTE 'LET YOU DOWN'... Glömde svenska ordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0