Nellie& 'Nettan' 13oktober!


Fotografi; Monette. Kajsa som rider!

Hoppade som sagt Nellie igår! Det gick faktiskt jättebra och det är så kul! Känner att jag kan lära mig så mycket på Nellie, då jag nu är van vid att rida pigga hästar som man får hålla bak lite. Så det är bra att jag får rida Nellie som man verkligen måste hålla igång i varje steg. Hoppas verkligen jag får chansen att rida Nellie mer! Eller någon annan liten latare ponny.

Vi hoppade en bana på sex hinder, och vi hoppade åtta hinder ungefär på varje bana. Det gick faktiskt bra och den enda gången vi saktade av till trav var när vi skulle byta galopp ;)

Orkar inte skriva längre. Är mest irriterad över blogg.se's koder och allt. Kan man inte bara knäppa i fingrarna och få bloggen precis som man vill? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0