måndag&tisdag

hej!
idag är man hemma för att jag mår illa...
men i både måndags och tisdags red jag bullen på lektionerna! jag har börjat vänja mig vid att rida honom nu, innan var jag inte riktigt van vid att rida honom! på hopplektionen så hoppade vi serier, först en stuts, sen ett gallop språng sen två gallop språng. jag är inte riktigt van vid han än som jag sa, så han lyckades smita undan på två hinder för att jag släppte iväg honom lite. men i slutet gick det bra !
på dressyren gick det SUPER BRA ! vi gjorde lite öppna och så och jag fickk honom i en jätte fin form! han var verkligen suuuuper duuuuuper fin,  ni skulle sett vilken trav han fick i slutet! ( sen kan jag ju erkänna att det nog var för att amanda ridit honom lektionen innan ;) )

bilden försöker visa vad vi hoppade !
den röda färgen visar var vi börjar, sen så ska man följa den blåa färgen, sen den gröna, sen den lila och sist sen oranga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0