Inte tid& jag vill bara en sak..

Inte alls haft tid att blogga, skickat massor med bilder till Bianca och varit sjuk. Idag var jag däremot frisk men det blev städning& ska packa för att sova hos underbaraste farmor och farfar imorgon!

Har också försökt göra vid hela designen. Vilket inte alls gått bra, ingen skillnad. Men snart blir det ny header som jag verkligen ska jobba länge på och en 'ny' meny med bilder och presentation av (om?) oss! Har också en plan, men den ska jag prata med någon som är duktig på designers att berätta hur man gör.





Kan också passa på att säga att jag har försökt göra massor med inlägg från appen i mobilen, men jag får det inte att funka. Jäkla blogg.se! Nu går jag tillbaka till att leta inspiration& jag tänker också göra ett åsiktsinlägg om sfrk's och lrk's bloggar.

Om lrk's eller sfrk's ryttare läser detta - tycker jag ni ska göra detsamma! :)

Kommentarer
Postat av: isabella

Haha visst ska bli ;)

2011-10-11 @ 21:51:35
URL: http://sfrkryttarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0