Hahah, Isabella är för go'

Fick denna kommentaren av Isabella von Schrowe:



Så då får det bli ett till litet inlägg innan jag ska packa, kommer ett efter jag packar också om mina åsikter om sfrk's och lrk's blogg. Tykcer fortfarande dem ska göra detsamma!



Blev ju sjuk i söndags och orkade inte göra inlägget om vad jag handlat. Det är fyra saker, kan någon gissa en sak? ;) Lägger ut bild på det på torsdag eller senast fredag. Imorgon kommer nog inlägg med gamla& ovisade bilder. Spännande va?

Mer inlägg ville du ha Isabella, men skriv gärna om vad. Isabella Johansson ville att jag skulle skriva vad jag gör på dagarna, och det inlägget kommer på fredag! Hon ville också visa bilder på när jag rider olika hästar och det kommer det med! På fredag har jag mycket tid, förutom att vi KANSKE ska till hattmuseet, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0