Gullträde's Sköte



Älskar och saknar dig över hela mitt hjärta! ;)

För er som inte fattar; denna shettisen döpte jag till 'Gullträdes Sköte' och var en av de många på sommarbetet. Kajsas shettis hette 'Till the world end' och var helt svart. Båda två följde efter oss överallt.

Mysiga shettisar! Men vi hoppas att få träffa dom nästa år också. Annars blir vi ledsna blir vi inte Kajsa? :(

Om någon sett denna fina shettisen som står på Vellinge hos den rätta ägaren, säg till ägaren att den har världens finasste shettis!

Flummigt inlägg.. SORRY! Hoppas ni inte blev sura nu, hoppas också någon mer har bloggat. Annars är det ju synd om er :( Nu är jag och rider förhoppningsvis. Önska mig lycka till? ;)

Kommentarer
Postat av: elvira :-D

Är det någon av er som har bloggen som har en egen häst??<3

2011-10-06 @ 21:42:45
URL: http://toppryttare.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag vet var han bor ;)

2011-10-07 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0