Destiny& jag!

Hittade massa gamla bilder från förra året, ja faktiskt ETT HELT ÅR SEN! Bilder från 7november (första tävlingen någonsin) och 30december (andra tävlingen någonsin).



ursäkta sitsen, sista hindert och jag tänkte bara på att komma felfritt& galoppera hela banan! ;) Fina Destiny ser också lite trött ut. Fotograf; farfar!



Skrittade Destiny efter min runda i 60centimeter ser ni priset vi fick? :D Maxilia skulle gå banan så skrittade henne och jobbade med halter och öka och bara lät henne vila lite.





Detta var min favoritbild ganska länge, väldigt korta stigbyglar då jag bara travade fram och glömt länga stigbyglarna två hål efter en liten sju åring som ridit ;)

Alla bilder ovanför är fotograf; Amanda Ekberg som följde med och fotograferade mig lite med min kamera. Hon var för nervs för att tävla men hon åkte med för att vara med mig & Filippa!



Gammal bild på mig och Destiny en hoppträning. Ber fortfarande ursäkt för min sits men ni vet inte hur mycket jag håller på att jobba på den ;) Fotograf; Felicia Eden

Isabella Johansson som också ville ha bilder på när jag red fick några gamla, kommer fler på fredag som sagt. Nu ska jag skriva åsiktsinlägget om sfrk& lrk's bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0