Vellinge Hästsportförening!

Mycket händer nu i december på vår stora ridklubb, tycker ni alla kan tjicka in på www.vhf.nu eller läsa här under lite vad som kommer hända.

KLUBBMÄSTERSKAP I HOPPNING den 4 december, anmäl er på länken ovanför om ni ingår i klubben och är intresserade!

JULSHOW den 10 december. Ridklubbens tradition kan man väll säga? Brukar alltid bli en succe! Finns mer att läsa på länken ovanför.

RIDSKOLEHOPPNING den 26 december, där alla som ingår i ridskolan (från den som ridit i en månad till hela livet). Chans för er ridskoleryttare att vara med och tävla.

Jag kommer vara bänkad som fotograf på alla tre, även ridskolehoppningen! Är med på nästa istället :) Tycker det kan vara skönt att bara hjälpa de orutinerade och fotografera denna gången!

Ifall ni har mer frågor går det att ställa på hemsidan men även till oss, så ska vi försöka att svara allt vad vi kan!



Men OM jag hade varit med, hade jag varit sugen på att testa på att tävla denna UNDERBARA ponnyn. Nog den bästa ponnyn som finns, jag som alltid trodde hon var lat. Det är hon ju faktiskt inte alls när man väl vet vad man gör& så :D

Kommentarer
Postat av: Hannah :)

Lova att ta fina bilder på mig o ina ;)

Ja, malou är superfin! :D

Vann en poänghoppning med henne cx

2011-11-28 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0