Tagga tävling i helgen!

Nu e det typ år och dar sen jag bloggade. Det var mest för jag tyckte det var så tråkigt när det är en som skriver av 9 stycken som ska blogga. Men nu tror jag det är många som börjar blogga igen. Felicia har peppat och tjatat på oss lite så då får man ju blogga lite för hennes skull!

I helgen blir det tävling för mig och Henkie på lillhagen Lc och Lc+!
Ska bli riktigt kul. Är taggad, har inte tävlat sen allsvenskan.
Ska nog köra på lite röd outfit denna gången med mitt jw schabrak!
/Mathiiilda! :DNu e det typ år och dar sen jag bloggade. Det var mest för jag tyckte det var så tråkigt när det är en som skriver av 9 stycken som ska blogga. Men nu tror jag det är många som börjar blogga igen. Felicia har peppat och tjatat på oss lite så då får man ju blogga lite för hennes skull!     I helgen blir det tävling för mig och Henkie på lillhagen Lc och Lc+!   Ska bli riktigt kul. Är taggad, har inte tävlat sen allsvenskan.   Ska nog köra på lite röd outfit denna gången med mitt jw schabrak!  /Mathilda


Kommentarer
Postat av: Edén

lycka till !!

kommer förmodligen och tittar :D

2011-11-21 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0